Springen naar inhoud

Foto

Lesbisch of aseksueel? – ik krijg een stijve

• Log in om te antwoorden
No replies to this topic

#1 Bunny33

Bunny33

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 573 berichten

Geplaatst 09 July 2014 - 08:41 AM

1
leclair at 09-07-2014 15:30

quote:sakura schreef op 09 juli 2014 @ 11:41:
;Hallo, even kort voorstellen,ik ben een vrouw van 25 jaar en gehuwd,nu heb ik vroeger ook al verliefd geweest op een meisje,nu ben ik niet verliefd op een ander, maar mijn man zegt me minder en minder steeds..ik heb seks met mannen eigenlijk nooit leuk gevonden (heb nog nooit seks gehad met meisjes) maar de laatste tijd voel ik me echt ongelukkig in de heterorelatie,alsof ik er niet in thuis hoor.. ;mijn man is heel lief en we komen heel goed overeen, maar ik realiseer me dat we vooral goede vrienden zijn…

nu is mijn vraag, kan dat dat ik toch lesbisch ben?ik ben met hem getrouwd, dus ik zag hem graag, nog steeds zelf,alleen voel ik me lichamelijk meer aangetrokken tot vrouwenwij hebben dan ook zelden seks

laatst sprak iemand me (nadat ik zei dat ik seks eigenlijk maar niets vind) dat ik dan aseksueel ben :S ik heb het opgezocht, en herken me er ook wel in, misschien ben ik aseksueel en niet lesbisch en heb ik daardoor niet graag seks met mijn man? want mss denk ik gwn dat dat met een vrouw anders zal zijn, ma da is mss niet zo.. nog mensen die 'aseksueel' blijken?

Het is gewoon heel goed mogelijk, dat je van je man houdt, maar geen sexuele gevoelens van hem krijgt.

Of dat A. sexueel heet weet ik niet.
Seks behoort erg lekker te voelen voor een mens.
Maar sommige mensen, maken dat bepaalde stofje niet aan, wat hun libido regelt.

Krijg je wel zin ??
Doe je wel aan Masturbatie?
Werd je ,toen je je man leerde kennen, wel opgewonden van hem?

Ben je op een gegeven leeftijd met je zelf gaan experimenteren ??

ALs je al de boven genoemde zaken met nee kan beantwoorden, ben je misschien A-sexueel

ALs je lesbisch bent, weet je dat meestal al. Dat is geen gegeven waar je pas achterkomt als je voor je man gevallen bent en zelfs een huwelijk bent aangegaan.

Hetero of lesbisch, daar zit nogal een verschil in.

Keek je vroeger alleen naar meisjes of ook belangstellend naar jongens.

Ik kan ook vrouwen mooi vinden, maar ik krijg er geen warm gevoel van tussen mijn benen.

Kortom vele vragen.
Ik zou in iedergeval niet in dit huwelijk blijven hangen, als je totaal geen sexuele gevoelens meer koester voor je man.

Mits je man het geen enkel probleem vindt om geen seks meer te hebben.
Maar een mens is doorgaans sekueel ingsteld en wil graag met de love of his/hers life vrijen.
Of je moet hem een minnares gunnen.

Afijn genoeg om over na te denken.

Succes.

Lesbisch of aseksueel? – ik krijg een stijve

#2   Joost

Joost

Newbie

• Member
  • 9 berichten
    • Tijd online: 1u 16m 41s
  • blij met:n.v.t.

Geplaatst op Vandaag, 09:10

Ik begrijp je. Maar een beetje offtopic en over seks gesproken. Ik zoek goede seks geheimen.
Eigenlijk manieren om vrouwen beter nog te bevredigen zodat ze langere orgames hebben .

Zijn er leden met goede tips of geheimen?
Gek op alles over seks.

#3   Rene

Rene

Hulp Addict

• Moderators
  • 1437 berichten
    • Tijd online: 21u 14m 21s
  • Is gek van:Alles

Geplaatst op Vandaag, 11:47

Hoi Joost, daar heb ik een aantal goede tips voor!
Ik heb best wat ervaring maar ik ben een boek tegengekomen welke mij heel erg gelukkig heeft gemaakt.

Ik speurde door internet en kwam het boek tegen van sekstips. Die moet je proberen.
Er staan technieken in die een vrouw naar je laat verlangen.

Kijk zelf maar even op de site van De Revolutionaire Seks Methode. Ik kan het elke man aanbevelen. :D

Veel plezier ermee Joost.
Nu maar weer ontopic.
Maakt veel mensen gelukkig :D

Vergelijkbare berichten Collapse

Onderwerp Forum Begonnen door Statestieken Laatste berichteninfo

0 user(s) are reading this topic

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers