Springen naar inhoud

Foto

Travestiet fetisjh of niet?

• Log in om te antwoorden
No replies to this topic

#1 Bunny33

Bunny33

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 573 berichten

Geplaatst 22 April 2016 - 10:23 AM

Sinds een tijdje heb ik een hele lieve vriendin waar ik ook gewoon seks mee heb. (Ik ben dus niet homo ) wel kwam ik er last achter d ik het leuk/opwindend vind als zei bepaalde broeken draagt.

Nu hebben mijn vriendin en ik ooit eens 2 dezelfde broeken gekocht ze zien er hetzelfde uit qua washing alleen 1 voor mannen en 1 voor vrouwen. Toen we last terug kwamen van een feestje hadden we sex alleen bleef ik niet bij haar slapen omd ik de dag erop heel vroeg op moest. Ik heb na de seks de verkeerde broek gepakt want ja in het donker zie je niet zoveel icon_razz.gif en met een zte kop let je daar niet zo op. Nu had ik al het idee d deze broek van mijn vriendin dus wel een w meer push up effect gaf. Maar sochtends weer nuchter trok ik dus de deze broek weer aan. Nuurlijk eindeloze schaamte maar aan de andere kant vond ik het stiekem wel opwindend en geil.

Nu heb ik dus stiekem zoon broek gekocht en heb hiermee een beetje geexperimenteerd. Ik vind het gewoon opwindend om een vrouwen broek te dragen omd deze net w strakker zit en je billen er beter bij uitkomen. De seks met mijn vriendin is gewoon goed. Alleen wanneer ik mezelf aftrek draag ik het liefste zoon broek. Nogmaals ik vind het ook geil als zei deze broek stel voor zou aantrekken. Het is vooral het model van bepaalde broeken d ik gewoon opwindend vind omd het fijn zit maar ook omd hier de vormen van je figuur beter bij uitkomen . Ik zou er ook niet mee over stra willen of uberhaupt in huis lopen. Alleen vind ik het wel erg opwindend . Zelf vind ik de billen bij een vrouw ook wel het mooist misschien d dit er ook wel te maken mee heeft. Het blijft ook alleen bij broeken en niks anders

Maar waar denken jullie aan als ik dit zo zeg ? Travestiet? Een grote/kleine fetisch? Gewoon iets waar ik opgewonden van raak. Het is echt alleen bij broeken

Travestiet fetisjh of niet?

#2   Joost

Joost

Newbie

• Member
  • 9 berichten
    • Tijd online: 1u 16m 41s
  • blij met:n.v.t.

Geplaatst op Vandaag, 09:10

Ik begrijp je. Maar een beetje offtopic en over seks gesproken. Ik zoek goede seks geheimen.
Eigenlijk manieren om vrouwen beter nog te bevredigen zodat ze langere orgames hebben .

Zijn er leden met goede tips of geheimen?
Gek op alles over seks.

#3   Rene

Rene

Hulp Addict

• Moderators
  • 1437 berichten
    • Tijd online: 21u 14m 21s
  • Is gek van:Alles

Geplaatst op Vandaag, 11:47

Hoi Joost, daar heb ik een aantal goede tips voor!
Ik heb best wat ervaring maar ik ben een boek tegengekomen welke mij heel erg gelukkig heeft gemaakt.

Ik speurde door internet en kwam het boek tegen van sekstips. Die moet je proberen.
Er staan technieken in die een vrouw naar je laat verlangen.

Kijk zelf maar even op de site van De Revolutionaire Seks Methode. Ik kan het elke man aanbevelen. :D

Veel plezier ermee Joost.
Nu maar weer ontopic.
Maakt veel mensen gelukkig :D

Vergelijkbare berichten Collapse

Onderwerp Forum Begonnen door Statestieken Laatste berichteninfo

0 user(s) are reading this topic

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers