Springen naar inhoud

Foto

Nieuwe rare fetish ontdekt

• Log in om te antwoorden
No replies to this topic

#1 Bunny33

Bunny33

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 573 berichten

Geplaatst 22 May 2016 - 02:23 AM

wist niet d ik ook deze " fetish" had (weet niet eens of het wel een fetish is) maar goed, zal het hier even proberen uit te leggen.

Heb sinds een kleine maand weer een vriendin en dus ook wel eens sex. Nu waren we last smiddags bezig in bed, maar zij werd dus tijdens de sex geappt door iets van haar werk d belangrijk was.
Dus klote, want we stopten en zij moest d dus even afhandelen. Toen lagen we naast elkaar en zij was met haar phone bezig te appen. Na een minuut ofzo dacht ik van tja, en pakte haar rechterhand en bracht die naar mijn penis.
Toen kwam het er op neer d ze me dus af ging trekken met de ene hand terwijl ze dus met werk aan het appen was en de phone in de linker hand had en ondertussen keek ze ook alleen maar continu op haar scherm, ze lag ook een beetje van me weggedraaid.

Maar toen merkte ik dus, het feit d ze van de ene kant met me bezig was maar me dus totaal verder gaan aandacht gaf, wond me dus enorm op.
Zelfs toen ik klaar kwam met de geluiden die daarbij horen ging ze gewoon onverstoord door met appen (was na circa 5-10 min).

Maar hierna is het dus op sexgebied echt deze kant opgegaan. bv zij een film kijken, ik zin in sex, maar zij dus gewoon die film kijken terwijl ze me alleen aftrekt.

Maar op een of andere manier vind ik het enorm lekker , d het nu zo ga en d ze me zeg maar zo onverschillig aftrekt en me verder geen aandacht geeft. van de andere kant vind ik het ook raar van ons want in het begin hadden we gewoon normale sex en de laste 2 weken dus alleen nog maar dit.

Ik voel me er prima bij heb ik ontdenkt maar toch raar d zij het ook prima vindt zo?

alvast dank voor eventuele reacties!

Nieuwe rare fetish ontdekt

#2   Joost

Joost

Newbie

• Member
  • 9 berichten
    • Tijd online: 1u 16m 41s
  • blij met:n.v.t.

Geplaatst op Vandaag, 09:10

Ik begrijp je. Maar een beetje offtopic en over seks gesproken. Ik zoek goede seks geheimen.
Eigenlijk manieren om vrouwen beter nog te bevredigen zodat ze langere orgames hebben .

Zijn er leden met goede tips of geheimen?
Gek op alles over seks.

#3   Rene

Rene

Hulp Addict

• Moderators
  • 1437 berichten
    • Tijd online: 21u 14m 21s
  • Is gek van:Alles

Geplaatst op Vandaag, 11:47

Hoi Joost, daar heb ik een aantal goede tips voor!
Ik heb best wat ervaring maar ik ben een boek tegengekomen welke mij heel erg gelukkig heeft gemaakt.

Ik speurde door internet en kwam het boek tegen van sekstips. Die moet je proberen.
Er staan technieken in die een vrouw naar je laat verlangen.

Kijk zelf maar even op de site van De Revolutionaire Seks Methode. Ik kan het elke man aanbevelen. :D

Veel plezier ermee Joost.
Nu maar weer ontopic.
Maakt veel mensen gelukkig :D

Vergelijkbare berichten Collapse

Onderwerp Forum Begonnen door Statestieken Laatste berichteninfo

0 user(s) are reading this topic

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers